Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. augusztus 15., hétfő

Mon beau sapin


A kiállításon nyertem többek között egy 3000 Ft-os vásárlási utalványt. Tudtam, hogy vászonra költöm. Ma így is lett. Zweigart vásznat választottam, szép tejkaramell színűt. Kipótoltam a nyeremény összegét még 4000 Ft-tal és vettem fél métert.. Borzasztóan drágák a szép vásznak. Ez van. Azt hittem ebből több képre jut, de rögtön a felét levágtam az LBP mintához. Tavaly terveztem be, hogy elkészítem, de rögtön az elején majdnem feladtam, mert nem gondoltam, hogy ez ilyen nagy. Ebből adódóan a sok fenyő hímzése már előre vetíti: sokszor lesz egyhangú. De annyira mutatósnak és kedvesnek látszik, hogy mégis belekezdtem. Ez egy olyan fenyő amit madarak, etetők, gömbök és hó díszít. Kültéri, nagyon jó ötlet. Mármint a tervezőtől.
Elpakoltam egy cipősdobozba a nagy munkát.



Hétvégén a férjemet köszöntöttük. A lányom tortával és kaparós sorsjeggyel, én euró jackpottal. Nyerni akar. Akkor próbálja meg. Nagyon rosszul viseli, hogy a fizetése 50-70 ezer Ft-tal lett kevesebb. Borzalmas ami az országban bérezés szempontjából történik!
Kedvetlen lettem az ízületes problémáktól. Kibicsaklott a bokám, sebaj mentem tovább. Reggel fájt, majd két napig. Oh, már ez sem a régi, öregedési tünet. Evvel párhuzamban úgy megrántottam a vállam, hogy még mindig fáj. Konkrétan pont a nyújtó gyakorlatok miatt, tehát az sem mondható hogy nem mozgatom. Fel, le, előre, hátra, nagy köröket vele és paff. Óvatosabbnak kell lenni, visszavenni a lendületből. Ez baj, mert most már félni fogok mozogni. Ettől lettem kedvetlen.

15 megjegyzés:

Vera 2016. augusztus 15. 20:02  

Józsinak gratulálunk, a tortája nagyon guszta...ügyes ez a "lyány"
A karácsonyi minta igazán szép... ráadásul madarak is vannak... vvvvaaaaooo..
jobbulást... de ha keveset mozogsz... még több ilyen kisebb balesetek érnek...
Most nekem van... hogy mondják? személyiedző??? igen... kiharcolja a játékot...így ha tetszik, ha nem mozgás van a munka mellett is... pedig elhiheted a hátam közepére sem hiányzik...

Tüzes Beáta 2016. augusztus 15. 20:23  

Alex a személyi edző, igaz? Hát igen. Fél év után egyre fusztrálóbb, hogy egy percre sem nyugszik. A fájdalom nem enyhül, lehet dokihoz kéne mennem. Nem tudom az izom megrántása mennyi idő alatt csillapodik?

Palkó 2016. augusztus 15. 20:48  

Kívánok Neked mielőbbi teljes gyógyulást, hogy a jókedved is visszatérhessen! :)
A párodnak pedig jó egészséget, és sok szerencsét! :)
A fenyős kép tényleg bájos, a vászon színe gyönyörű, de én erre a fajtára képtelen vagyok hímezni, nem látom a lyukakat... összefolyik... ez is az öregedés jele, pláne, hogy a szemüveg sem segít. Igyekszem elfogadni...
Nekem meg a hímzős kedvem nem akar visszatérni... teszem magam egyik helyről a másikra, inkább olvasgatok, rendezkedek, tervezgetek... remélem, hamarosan újra tudok hímezni is! Hiányzik, mégsem megy... :(
Szép hetet kívánok Neked szeretettel!

JuciKa 2016. augusztus 15. 21:21  

Szívből kívánok enyhülést a fájdalmaidra, gyógyulj meg hamar! Mutatós ez a fenyős kép, szép a vászon. Nekem is van 2 fenyős elkezdve.
Férjednek ismeretlenül kívánok minden jót!

Rita 2016. augusztus 15. 21:32  

Szupi ez a fenyős kép, már nekem is megvannak hozzá a fonalak, de még nem akarok karácsonyit varrni.

Hajrá mozgás, szerintem kérj tanácsot hozzáértőtől, ne hagyd, hogy elkedvetlenedj.

Finom lehetett a torta ismét. Milyen sokat süt a lányod!

Névtelen,  2016. augusztus 15. 21:35  

Jobbulást Neked! Sajnos az izületi szalagok is megnyúlhatnak ránduláskor/ficamkor, annak hosszabb a gyógyulási ideje.
A hímzés igazi luxus, minden alapanyaga roppant drága... De a szépséges kész munkád miatt megéri. :)
Boldog születésnapot az ünnepeltnek! :)
Brigi

CathlenKata 2016. augusztus 15. 23:30  

Jobbulást kívánok és igazi örömhímzést a csodás fenyőkhöz!

erdoseva55 2016. augusztus 16. 6:52  

Beáta hasonló cipőben járok én is! Nagyon sokat fájnak az ízületeim! Az a baj, hogy tornázni sem nagyon szeretek! Vigyázz magadra, amennyire csak lehet!
A hímzés gyönyörű lesz, szeretnéd kivarrni karácsonyra?
Férjednek minden jót kívánok!

agnesordog 2016. augusztus 16. 11:42  

Gyors gyógyulást kívánok, még nagyon fiatal vagy ahhoz, hogy lemondj az izmaid megmozgatásáról. Lassan, de mindennap kell mozogni, hogy sokáig bírjuk.
A Férjednek sok boldogságot, jó egészséget kívánok.
Előbányásztam az én karácsonyfámat, és míg újra nem tudom folytatni, figyelem a Tiéd alakulását .

Névtelen,  2016. augusztus 17. 12:37  

Nagyon tetszik ez az új minta. Egyszerű és nagyszerű!

Boldog Születésnapot!

Lia

Edit 2016. augusztus 17. 18:21  

Nagyon szép hímzésbe kezdtél megint! Van érzéked ilyeneket választani. :) Sajnos, az alapanyagok nagyon drágák, a vászon métere meg már az aranynál is drágább...
Sajna, én is ízületi problémákkal küzdök, nekem a karjaim vannak oda. De sejtem az okát: az ülőmunka. Hetente egyszer jártam a kórházba gerinctornára (fizetős), de most nyáron nincsen. Ősszel, ha újra beindul, biztos, hogy menni fogok. Igaz, bizonyos gyakorlatokra ott is képtelen vagyok.
Neked jobbulást kívánok, a férjedet pedig Isten éltesse! Nagyon jól néz ki a torta!

Dóra 2016. augusztus 18. 10:14  

Jobbulást! Én bevetem ha kell a Fastumgelt (sajna már csak receptre kapható) vagy a Flector tapaszt.
Boldog szülinapot uradnak! Torta nyami!
Csodás lesz ez a karácsonyfás hímzés, pláne ha gigadrága vászonra hímzed. Van itthon egy csomó anyagom, amiket még anno a Tűvarázsban vettem Zsuzsánál. Még mindig azokból élek, mert annyira drágának érzem az anyagvásárlást. Sajnálom rá a pénzt, na!

Tüzes Beáta 2016. augusztus 18. 20:07  

Én is a Fastug gelt használom, már üresre nyomtam. Az nagyon jó. Ha jobb, akkor ösztönszerűen használom a karom. Gyógyulgat.

Jucus 2016. augusztus 22. 14:23  

Jujj, ez a karácsonyos csodaszép lesz!
Ilyen nyalánkságokat mutatni, mikor én diétázom! :o)