Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2016. október 30., vasárnap

Mobiltok


Nem jó magában hordozni a mobilt, mert mindig benyomódik rajta valami, a táskában túrkálok, ezt meg azt keresek és sodrom. Ez legalább óvja és szembe tűnik ha keresem a telefont. Kis tatyó, egy órát elvacakoltam vele. De örülök, hogy lett egy tok, mert régóta terveztem. Kétszer futottam neki, mert az elsőt úgy készítettem mint egy borítékot és patent került a lezárására. Mikor azt megnyomtam, már a teló is világított. Az nem volt jó. Elajándékoztam másra használni.


Nagyon szeretem ezt a képet készíteni, mert minden részlete szép és izgalmas.


Egyre több ház épül előttünk. Mind szép.

8 megjegyzés:

Jucus 2016. október 30. 18:40  

De csini lett! Én horgolni tervezek egyet...majd, ha időm lesz rá:)
Szépen alakul a madarasod is!
Nálunk a kertünk felé van egy-két olyan ház, amit szívem szerint úgy elfogadnék! Jó figyelni egy-egy építkezést, olyan jó látni, hogyan alakul, nem?

Tüzes Beáta 2016. október 30. 20:10  

De, nagyon jó nézni és valóban: sokkal jobbak a tervek, bátrabbak. Szuper házak! De egyik alatt sincs pince. Ez azt jelenti nagyobbak a telkek. Mi le és fel terjeszkedtünk, mert szabály a telek beépítésének hányada. Ahol van hely, ott az elképzelés szab határt.

Rita 2016. október 30. 20:45  

Nekem is kellene mobiltok hasonló ok miatt...

Edit 2016. október 30. 20:46  

Elképesztően gyorsan haladsz a madaras képeddel!
Nagyon klassz lett a mobiltok is, igazán csajos. :)

agnesordog 2016. október 31. 11:17  

Nem is gondoltam, hogy ilyen nagy lesz a madárházikó -- , bár igaz sok madárnak kell a hely. A telefontok pedig szuper csajos :-)

Fáni 2016. október 31. 16:56  

Nagyon cuki a tokod :), a madaras szépen alakul

Palkó 2016. október 31. 21:52  

Jó lett a telefontok, nekem az egy óra nem tűnik hosszú időnek, sőt... nekem tuti sokkal tovább tartana! :)
A madaras kép tényleg nagyon gazdag, szép lesz!

Névtelen,  2016. november 1. 8:15  

Nagyon csinos-csajos lett a mobiltok.

A képpel gyorsan haladsz, néhány nap és kész is lesz.

Lia