Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. március 14., kedd

Riolis Lilac evening és térdkezelés



Még nincs teljesen kész, de majdnem. Tegnap 3 órán keresztül csak a virágokat készítettem a kalapon. Felvarrtam, lebontottam. Az van, hogy az én képem 30x18 cm lett. Az eredeti kép 30x40-es. Tehát az adott szélességű szalagokból  nem fért el a mintán annyi virág. Rájöttem nem tudom követni  a mintaív mutatását, improvizálnom kellett. Egy óra múlva belejöttem.
Igaza van Editnek, a pofi piros színét én is túlzottnak tartom, lehet kicserélem. Érdekes, mert a tervező által összeállított fonalakból készült:


A készletet én is kaptam Dóritól. Továbbadnám. Ha valakit érdekel jelezze. A benne levő aidát én is meghagytam. A hiányzó fonalak mellé odaírtam a DMC megfelelőjét és ha valaki messze lakik vásárlási lehetőségtől, akkor szívesen küldök organza szalagot.


Mára kaptam először időpontot a térdem kezelésére. Elektromosan kezelik, megnyitogatva a kapillárisokat, azaz a hajszálereket. Nekem az a dolgom, hogy 2-3 liter folyadékot megigyak naponta. A vér segít elszállítani a felgyülemlett folyadékot, ami a nyomás miatt fájdalmat okoz.
Amikor a kezelőágyra lefeküdtem egy henger alakú párnát tettek a térdem alá. Tudni kell, hogy hanyatt fekve is feszül a lábam hátsó része. Jééé! Hát persze, ugyanaz vérellátás szempontjából mintha állnék!  Nekem van ilyen párnám itthon, az ágyamhoz járt kettő. De én nem tudtam, hogy ez mire jó, így az ágyneműtartóban szundikált. Megkerestem. Ha hanyatt fekszem a térdeim alá teszem, használni fogom.

14 megjegyzés:

twinpeakprimitives 2017. március 14. 20:02  

She is so gorgeous ♥♥♥

Andulka 2017. március 15. 11:01  

Jobbulást!!! A hölgyed mindjárt készen van!!!

Anik 2017. március 15. 14:32  

Azta!!!! de gyönyörű... hát ez igazán szép!!!

amilgade 2017. március 15. 16:01  

Jobbulást! A kép csodaszép lett!

Palkó 2017. március 15. 17:33  

Igazad van, ha kicseréled az arcán a színt, így kicsit olyan, mintha megégett volna, pedig egyébként csodálatosan szép pasztell az egész kép!
A kalapon a virágok nagyon jól sikerültek, csodálom a türelmedet és a hozzáértésedet!
Remélem, segít a kezelés, és meggyógyul a térded!
Szép tavaszi napokat kívánok! :)

CathlenKata 2017. március 15. 19:16  

Szép lett a kalapos hölgy! Rettentő ügyes vagy:-)
A térdednek jobbulást, tudom milyen amikor akkora lesz mint egy vekni kenyér :-(

Dóra 2017. március 16. 10:13  

Gyorsan haladtál vele. Ügyesen megoldottad a kalap virágjait!
Szerintem egyszer rossz helyre tehetted vissza az egyik színt, mert ha a leírást követed, akkor nem ilyen az arca. Én is meghímeztem, ugyanabból dolgozol, nekem nem ilyen. Szépen átmenetsen mennek benne a színek az arcánál, bár tényleg van benne egy élesebb átmenet a világos és az árnyékban lévő résznél.

Jobbulást a térdednek!

Vera 2017. március 16. 15:14  

Nos mit is írhatnék?Dóra leírta...

Fáni 2017. március 17. 6:51  

Gyönyörű a hölgy, ha az arcán kicseréled a színt tökéletes lesz.
Átérzem a helyzetedet a térdeddel, sajnos én is hasonló cipőben járok. A gond csak az,nekem egyáltalán nem használt a kezelés, ugyanúgy fáj, tetézve egy kicsit a bal kezem hüvelyk ujjával. A doktornő rá sem nézett, csak annyit mondott, biztosan megerőltette. Lassan már a fogás is nehezemre esik :(

Tüzes Beáta 2017. március 17. 20:41  

Dóri: Pontosan ez történt, azaz rossz helyre tettem vissza a fonalat. Rájöttem a bibire, kicseréltem a színt és jó!
A kezeléstől sokat várok. Még semmi, de reménykedem.
Mindig szóljatok ha hibát láttok,én örömmel veszem! A segítségetekkel sikerült a kép. Már megint.Köszönöm!

Rita 2017. március 17. 21:10  

Nem hiszem el (ha nem látnám...).

Csodaszép. És jó, hogy a májfoltot kibontottad.

Jobbulást, hajrá, Bea!

Edit 2017. március 18. 10:19  

Majd mutasd meg, milyen lett a nőci arca újra hímezve!
A szalagokat gyönyörűen rádolgoztad, gratulálok hozzá! :)

Jucus 2017. március 18. 18:38  

Azt-a-mindenit, micsoda szépséges! Te aztán még imporvizálni is nagyon jól tudsz, mert szuperek lettek az organza virágok! Az "arcpírt" én is cserélném...érdekes, hogy ezt tették mellé!

(Köszönöm a cicás idézeted, annyira igaz!)