Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 8., szombat

Cuore e Batticuore: Esküvő




A kép majdnem kész. Most mutatom, mert ma akartam jönni, körülnézni mi újság a blogvilágban?
Mivel nemrég a varrógépet elővettem felöltöttem a kép aljára a pöttyös szalagot és már nem raktam el ezt a mintát. Nálam ha valami a fiókba kerül, mert ráuntam sokáig nem veszem újra kézbe. Az meg nyomaszt. Nagyon kellemes a színvilága, kedves kép. Tetszik és örülök, hogy kis idő múlva kész.

7 megjegyzés:

Vera 2017. április 8. 20:59  

Szép lesz!!! lassan ezt is befejezed...Nagyon gyors vagy...

Tüzes Beáta 2017. április 8. 21:04  

Ez egy cukiság! Most újra virágok és madarak és tényleg: megszeretetted velem a madarakat!

Vera 2017. április 8. 21:44  

Hát nem??????, olyan édesek...Már be van tárazva az új madaras...Hogy fogom látni az még kérdés... de most másképp állok neki...Először a madarat próbálom kihimezni...és ha sikerrel járok, jöhet a holbein himzés a madár köré...
Még húsvétig van egy két toj, amit el kell készítenem...
Kint van sok munka...

Tüzes Beáta 2017. április 8. 22:11  

Húsvét? Egy hét. Kéne díszíteni?!

Rita 2017. április 9. 9:28  

Nagyon klassz! Mi lesz belőle?

Анна Гончарова 2017. április 11. 15:16  

Прекрасный дизайн! Очень красиво, нежно и симпатично!

Jucus 2017. április 14. 19:41  

Nagyon helyes kis minta! Ajándék lesz?
A hímzővászon milyen? Nagyon kellemes színe van!