Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 11., kedd

Kereteztem


Több éve elkészült ez a kép. Ez a minta tényleg egészen rendkívüli. A nagy fiam elvitte, évek múlva a költözésekor visszahozta. Kocka alakú keretet nem lehet kapni, várt a sorára. A keret, amibe került én készítettem egy másik munkához, de azon a lakk csúnyán besárgult. Ma kivettem belőle az abba szánt képet ( nem szép dolog most azt várakozó listára tenni, de ez van ) és lecsiszoltam, átfestettem. A tejes kép került bele, ennek falon kell lenni:


Másik. Ez a kép egy fehér és kisebb keretben volt. Most nagyobb és barna szegélyt kapott:


Erre ráment az egész nap. Csiszolni, lefesteni, várni egy órát, újra festeni, száradni hagyni. Addig és közben kétszer kiteregetni, sütni egy kis krumplit meg fagyasztott husit..., szóval nagyon elfáradtam.
Még így is van pár kép ami keretezésre vár. Meg rákölthető pénzre.
De ez a kettő kész!

Az esküvői kép vár. Alkalomra bekeretezem és átadom. Még nem tudom kinek.

Vigyázat! Az idén először a péntek már ünnepnap. Csütörtökön kell a hosszú hétvégére bevásárolni!

8 megjegyzés:

Vera 2017. április 12. 4:48  

Szuperek lettek a keretek!Ez is nagyon megy Neked!Megmutathatnád, mivel fested le!!

Анна Гончарова 2017. április 12. 15:28  

Прекрасные вышивки! А домик для птиц получился волшебным! Браво!!!

Fáni 2017. április 13. 6:31  

Nagyon szuperek lettek :)

Edit 2017. április 13. 15:47  

Nagyon jól tudsz bánni a színekkel, ezeknél a képeknél is jól harmonizál a keret a hímzésekkel. Gratulálok! :)

Kata 2017. április 14. 10:56  

Ügyes vagy nagyon, én most kezdek majd keretezni. Előre félek....

Névtelen,  2017. április 14. 14:08  

Mind a két kép rendkívül szép. Valóban a falon a helyük!

Lia

Jucus 2017. április 14. 19:39  

Nagyon jók a keretek és tényleg nagyon jól mutatnak a falon!
Úgy látom, nekem is érdemesebb lesz keretezni nekiállni, minthogy várassam a keretezőre a hímzéseim!

Rita 2017. április 14. 20:12  

Ügyes és türelmes vagy!