Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. április 4., kedd

Táskák



A virágfüzér mintája felébe hajtva lett a neszi teteje és eleje egyben. A minta nagysága miatt szélesre kellett venni az oldalát és hosszan fed elől. Csipkét kapott díszítésnek, de a gyöngyfüzért majd otthon a lányom felöltögeti a belső szélére. Díszíteni kell, de nem egyszerű, nem kíván sokat.
Ilyenkor minden doboz előkerül: csipkék, szalagok, de a vásznat is nehéz hozzá választani. Illesztjük, elvetjük és így tovább.


A boldogság kék madara:
Kék – mert könnyed, akár a lég, szinte köddé válik, mintha csak a levegőbe kapkodnánk utána, és madár, mert még ha el is érhetnénk, kirebben a kezünkből, megfogni szinte lehetetlen. ( Idézet az internetről.)

 Technikai része: még mindig van apámtól örökölt csipkém, amibe szalagot lehet fűzni, és a finomsága... Segítség! El fog fogyni

 


Maradt egy apró darab vászon, abból szalagot biggyesztettem.


ÉVI!!!!
Közben eszembe jutott, hogy fotózom, remélem segít!
Adott a hímzett minta miatt a nagysága.Ehhez vágok bélésanyagot és belsőtakaróvásznat:


Ugyanakkora legyen a hátlap is. A szélessége egy hosszú darabból van, általában 5 centis, varrásszélességgel 7. Egy-egy centit hagyok mindkét oldalon erre a célra. A hosszú alatt azt értem körbe varrom a kivágott négyzetet a három oldalán, nem kell félni a sarkoknál a fordulástól sem:


Amikor egymásba helyezem a bélésanyaggal összevarrt belső vásznat és a külsőt, akkor érdemes gombostűvel fixálni, hogy az  kívül-belül illeszkedjenek az oldalak varrásánál. Ha szalaggal akarod a tetején összekötni, ilyenkor tedd bele, mérve, hogy azonos centire legyen elől-hátul:
 


Hát, én nem tudom, hogy ez így mennyire érthető?
A neszimet én most nem így csináltam.

A kiállítás óta volt egy nagy szerelem: Lady with lipstick, magyarul Hölgy rúzzsal. Nagyon drága az eredeti készlet, de láss csodát olcsón megtaláltam Ali expressnél! 23 dollár. Meg is vettem:


Így 6 ezer, eredetileg 20 fölött van. Minta, vászon, fonalak egyben, nagyon megéri. Egyre jobbak, kifinomultabbak a kínai készletek! Ez jó!


A cseresznyefa gyönyörű!

13 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. április 4. 19:10  

Én még mindig csak csodálni tudlak!

Vera 2017. április 4. 19:59  

Nem ragozom...szépséges...én keretbe tettem volna...de táskának is nagyon szuper...biztos hogy megcsodálják az utcán...szemet vonz..!!
A másik kék madaras is szuper, úgy ahogy van...

Tüzes Beáta 2017. április 4. 20:03  

Rosszul írtam: nem táska. Tároló szütyő. Édesek ezek a kis neszik.

Vera 2017. április 4. 20:20  

Tényleg édesek...szépek...

Kata 2017. április 4. 22:14  

Nagyon csodásak a neszik! Annyira finom munka... Jó dolog hogy ilyen profin tudsz varrni!
A készlet is sokat ígérő! Gondolom beveted a turbótűdet és nemsokára látjuk is készen!

(Hurrá, most már a saját oldalamról írhatok hszt :-) )

Fáni 2017. április 5. 16:47  

Köszönöm a képeket, majd mellé ülök, tanulmányozom, és közben próbálom lépésről lépésre követni, összeállítani :)

Rita 2017. április 6. 19:05  

Pazar! Nem jutok szóhoz!

Kenari 2017. április 7. 10:33  

Gyönyörűek lettek! Ilyet még nem is láttam, mint az első táska.

Jucus 2017. április 7. 18:29  

De csinosak! Én aztán tudom, milyen ügyi vagy!:o)
Szép a rúzsos hölgy, szerintem hipp-hopp készen lesz! Ez az Ali! :o) Jártál nálam? :o)

Cat 2017. április 7. 22:55  

Gyönyörűek lettek! A táska teljesen levett a lábamról, fantasztikus. :-)

Palkó 2017. április 8. 8:35  

Szuperek ezek a táskák, annyira szépen, az apróságokra is maximálisan ügyelve rakod össze mindet!
A csipke: az utolsó métert feltétlenül olyan darabhoz használd, ami a Tiéd lesz! :)
A varrás nekem még mindig kínai, de megcsodáltam ezeket a képeidet is :)
Jó hétvégét, jó alkotást Neked!

Анна Гончарова 2017. április 11. 15:17  

Все работы очень красивые и интересные! БРАВО!!!