Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 23., hétfő

Karácsonyi párnácskák



A lányomnak készítettem mindkettőt. Nem kellett rájuk különösebb dísz, hiszen a képek is eléggé látványosak. Tavalyi minták, a fiókban vártak. Meg is feledkeztem a Tralala mintáról, ma túrkáltunk, kézbe került, készre varrtam. El is vitte.


Mikor a nagy képem második mintaívét elővettem már láttam, hogy ez menni fog, mert sok az egyforma. Kézbe kerültek a meleg színek és rájöttem, hogy ennek a mintának nem a részletei fontosak, hanem a kép hangulata. A hideg környezetben az otthon melegét sugárzó látvány. Segítettem a hímzésen avval, hogy ceruzával megrajzoltam a 10x10-es négyzeteket a vásznon. Biztos, hogy elkészítem.



Ma hideg van. A cica a radiátoron melegszik. Tisztára olyan, mint a mellette levő képen a hímzett cica:


De jó nekik! Gondtalanul...

10 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. október 23. 18:19  

Néztem is, hogy a macska a kép üvegén tükröződik, mert a fotókat néztem meg először. A lányodnál van unoka? Vagy magának dekorál? Szépeket kapott. Nagyon gyorsan varrsz.

Rita 2017. október 23. 21:14  

Fellélegeztem, hogy átlendültél a holtponton, és folytatod a hímzést!

Jó, hogy ilyen klassz félkész darabokat lehet nálad turizni!

Tüzes Beáta 2017. október 23. 21:39  

Oh, tényleg jó. De tényleg.

Vera 2017. október 24. 4:45  

Csodálkoztam is... jól döntöttél...Alig csináltál belőle,és máris feladod, mert unalmas?
Aranyos az első kép....Nagyon tetszett amikor készítetted is..
A cicád de édes....és a kép... milyen részletgazdag...azt mikor varrtad?

Andrea 2017. október 24. 6:18  

A kislány a madárral, hát az valami csodaszép!

Fáni 2017. október 24. 11:36  

Osztom Andrea véleményét, a kislányos kép nagyon szépséges.
Nem akartam elhinni, hogy feladod, és nem varrod ki a képet, de látom meggondoltad magad :)

Edit 2017. október 25. 20:18  

Nálad mindig olyan csoda dolgokat látok! :)
Klassz lett a kislányos hímzésed befejezése, a rénszarvasos is szupi.
Szerintem jó lesz a nagy kép, csak majd több kihímzett rész után látod igazán.

Tüzes Beáta 2017. október 26. 18:08  

Jaj, köszönöm. A kislányos képet tavaly készítettem. Orosz minta és én vadászom ezeket, mert nagyon bájosak.
Hát igen, majdnem feladtam.

Palkó 2017. október 28. 22:21  

Tündériek lettek a párnácskák, ez a nagy kép pedig... emelem a kalapom :)