Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. október 9., hétfő

Megérkezett a készletem


Az utolsó baglyot hagytam el, mert a házba rögtön bele kellett öltenem. Nem gond, ha újra előveszem hamar kész lesz.



Fényképhez hasonló papírra nyomtatták a 15 oldalas mintát. Azért, hogy jó minőségű legyen. Ez nagyszerű ötlet, de nem engedtek időt a szárításra és a lapok összeragadtak. Az elsőt szét is téptem akaratomon kívül. Celluxal ragasztottam a darabokat a helyére. A többit jobbról, balról hengergettem, hogy szétváljanak. Sikerült. Kissé sérültek, megkoptak egyes kockák, de látható.


Az első lépés az volt, hogy a sok kék égboltot megfessem a vásznon, mert nem vállalom annak meghímzését.

7 megjegyzés:

Rita 2017. október 9. 20:02  

De jó ötlet a festett égbolt!

Jucus 2017. október 10. 8:41  

De cuki az a baglyos, nagyon tetszik!
A DMC-s fonalai gyönyörűek, de a mintán biztos méregbe gurultam volna!
Szép lesz azért!

Vera 2017. október 11. 9:53  

Sok hímzést megspóroltál... a festéssel!ötletes...
Nagy méreg ha a minta hibás...de ahogy ismerlek neked ez sem lesz akadály...
szép mintát választottál!

Edit 2017. október 11. 18:21  

Milyen jó ötlet az anyagfestés! Nagyon unalmas tud lenni, ha egy színnel kell kivarrni egy nagy területet.
A választott képed annyira részletgazdag, nem tűnik egyszerűnek mintája alapján. De neked nem ez az első ilyen, nem fog gondot okozni.
Nem is csodálom, hogy rögtön elkezdted, szerintem én sem bírtam volna ki. :D

Tüzes Beáta 2017. október 12. 20:51  

A mindenit! Ez nagyon nehéz! Napok óta bököm és még nem látok semmit.