Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. november 12., vasárnap

Horgolt póni



Lányomnak készítettem a szülinapjára ezt a pónit. Ez a második figura, amit horgoltam. Nagyon aranyos minták vannak. A testrészek elkészítése könnyen megy, az összeállítástól mindig félek. Bontottam is a szempillát, szarvacskát, végül jónak találtam és a lényeg, hogy a lányom is.


No, meg itt is fotózva...
Kerestem továbbá Hemingway : Akiért a harang szól című regényt szülinapra. Antikváriumban interneten megrendelve kaptam meg. Pár napja láttam a filmet Hemingway és Gellhorn, szerepekben  Clive Owen és Nicole Kidman főszereplésével. Pazar volt!!! Megismertem az írót és csodálat az életfelfogása iránt is.


Ez minta csak ruhácska. Műanyag babán van, ami nekem nincs. De " Miss Santa" annyira tetszik, hogy elkészítem a ruhát és keresek bele babát. Ez a következő tervem magamnak. Érdekes lesz babát kutatni...


A tündéri kis karácsonyi mintákból még egy. Még nincs vele célom.
Mozaikozom és visszatérek a nagy téli képhez.

13 megjegyzés:

Holdgyöngy 2017. november 12. 19:44  

Szépek a téli mintáid. A pónid tünemény. Küldök neked egy horgolt sárkánykát, tündéri. Csak fotón, de mentettem, mikor megláttam. Jól vagy? Pihensz még?

Tüzes Beáta 2017. november 12. 20:04  

Köszi a sárkányt!
Jól vagyok. Akkor pihentem mikor a gyógyszerek fejbe vágtak és csak ledőlve tévézni tudtam mint a zombi. Ezen kívül másokat féltettem magamtól, nehogy megfertőzzem, de miután ez az időszak elmúlt szívesen megyek a napi dolgokkal. Pénteken kérdeztem a dokit meddig várjak most az oltásokkal: A, B, H víruzstörzsek ellen? Azt mondta december elejéig, azaz addig erősödöm B vitaminokkal és Supradinnal. Oké. Jó beteg vagyok, megfogadom az orvosok tanácsait. Teljesen megbízom bennük, jó tapasztalataim vannak a dokikkal.

Edit 2017. november 12. 20:05  

Nagggyon cuki a póni! :) A kis hímzés is aranyos. Én is nézegettem ezeket a kis mintákat, jó lenne párat kihímezni közülük, de most a gömbjeimmel voltam elfoglalva, na meg bökögettem kicsit a HAED-et is.

Vera 2017. november 12. 20:06  

tündi-bündi lett a pónid...
Még egy kis himzéssel is végeztél?turbó tűd van... most már biztos, vagy síva vagy...

Tüzes Beáta 2017. november 12. 20:31  

Vera: Síva? Oh, a nyolckarú...

Rita 2017. november 12. 21:06  

Ugye milyen jó amigurumit horgolni?:) Aranyos lett!

A skótokról: nem sokkal kerültem személyes kacsolatba, illetve akikkel igen, azok a vendéglátásban dolgoznak, így hivatalból kedvesek, udvariasak. Amúgy rengeteg a túrista mindenhol, szerintem udvarisan, elnézően kerülgettek minket a járdán, mikor nem tudtuk, hogy a másik oldalon kellene közlekedni.

Tüzes Beáta 2017. november 12. 21:13  

Hihi, mert jobb oldal a kormánynál is. Nekem is furcsa lenne.

Tüzes Beáta 2017. november 12. 22:49  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tüzes Beáta 2017. november 12. 23:41  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Анна Гончарова 2017. november 13. 7:30  

Все очень красивое и интересное!!!

Tüzes Beáta 2017. november 13. 10:29  

Nem! Mégsem kérek cicát!

Kata 2017. november 13. 17:30  

Cuki az Unikornisod! ( Ő egyszarvú nem póni. :-) )
Kedvet kaptam a hímzéshez tőled , köszi!

Gyógyulgass! Pihenj sokat, hogy megerősödj, és most ne fogyózz, ha lehet...

Holdgyöngy 2017. november 13. 18:29  

Érdekes ez a póni dolog. Ő hasonlít a kislányok pónijaira, most nem jut eszembe a nevük. A karaktere olyan, a szarv miatt tényleg unikornis. Igazából unikornis póni.