Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 21., csütörtök

Kellemes Ünnepeket !



Most már áll a nagy fa is. Holnap bejgli sütés, takarítás, holnap után tepertős pogácsa. Ajándékok tegnap becsomagolva, ma még ráérősen nézelődtem egy meglepi után. Úgy érzem jól osztottam be az energiámat, jöhet a nagy nap!


Rozi baba megkapta a sapkáját is. Kicsit bő lett, de nem annyira, hogy újat kelljen készítenem. Bájos pofijához és a barna hajához nagyon jól áll. A fa alá állítottam és azonnal akartam egy hintalovat és mozdonyt is. Hülyéskedek. A férjem mondta: olyan mint egy ajándék. Igen és mellé az álomfotókon is látható ajándékok is jól mutatnának.



Két napig délután csak gyöngyöket varrtam a szoknya részre. Nagyon uncsi volt, de megérte! Legalább 200 gyöngyöt saccolok...


Verától kaptam ajándékba hajócskás díszeket, Jucustól marcipános muffint:



Köszönöm mindkettőt! Jucus cukisága a fám alatt áll. Veráé a fámon díszeleg a többivel együtt.


Mindenkinek köszönöm az évet, melyet megosztottatok velem figyelmetekkel. Legyen kellemes az Ünnep!

Hű, elkezdett esni a hó, olyan szép!

7 megjegyzés:

Rita 2017. december 21. 19:41  

Boldog karácsonyt!

Jucus 2017. december 21. 19:45  

Örülök, hogy megkaptad még időben!

Holdgyöngy 2017. december 21. 21:25  

Szép ünnepet neked, nagyon csinos lett Rozi, a szemem egyből fennakadt a gyöngyökön. Türelmed az van!

Névtelen,  2017. december 22. 18:19  

Boldog karácsonyt kívánok, örömteli készülődést és vidám ünnepet!
Brigi

Palkó 2017. december 24. 7:34  

Áldott, békés, szép Karácsonyt kívánok!
Nagyon aranyos lett a Mikuláslány!

Edit 2017. december 24. 16:04  

Csini lett a baba az új ruhájában.
Áldott, békés karácsonyt kívánok Nektek!

alföldi 2017. december 26. 8:43  

Boldog karácsonyt kívánok!Nagyon klassz minden,a csillagos égbolt kivetítőt honnan rendelted?Kösz9 előre is a választ.