Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2017. december 25., hétfő

Ünnep a gyerekekkel


A Vejem pulykát sütött, nagyon jól. Chilis áfonyamártással. Az Amerikai Nagykövetség honlapját böngészték halloweeni pulykasült recept kérdésben, ott találták.


Ajándékok átadása,


közös társas. Monopoly, ezt a fiam vette. Nagy köszönet érte.


Ajándékok közé megint vegyítettem én is játékot. A fiúk kaptak legót, a lányom pedig csillagos égbolt kivetítőt.


A papíron felsorolt összes csillag látható,


az északi és a déli földrészek egy lámpa megvilágításával.


Ha sötét van és a helyiség kicsi, akkor a plafonon is világít. Kipróbáltuk a fürdőben.


Eközben a cica így ünnepelt.


Ma nyugi van, sokat hímeztem.

9 megjegyzés:

Rita 2017. december 25. 19:16  

További szép ünneplést!
Érdekelne, honnan van a csillagos kirakó....

Tüzes Beáta 2017. december 25. 19:44  

Az utolsó volta kreatív játékok között. Nézelődtem. Kreatív játékok: keress rá ha érdekel valakit a csillagászat.

Fáni 2017. december 25. 21:48  

További kellemes ünnepeket, jó pihenést, töltődést a család körében.

erdoseva55 2017. december 26. 12:55  

Boldog karácsonyt kívánok, további szép ünnepet!
Tudod 4 fiú unokám van, s én állandóan csak a fiúknak szánt ajándékok után kutatok,- épp most határoztam el, hogy úgy kellene egy baba! Nekem, magamnak! Bár a lányaimmal sokat babáztam, az oviban a gyerekekkel volt szerencsém rengeteget játszani babókákkal, de nekem nincs! És, óóóóó, de jó lenne!
Már régóta szeretnék magamnak, de most a Tiedet látva, ismét felerősödött ez az érzés! Ki mondta, hogy a felnőttek nem játszhatnak? Veszek is magamnak egy szépet,:))))))
Nagyon szép a fátok, klassz ajándékaitok vannak! Kellemes napokat, jó hímezgetést!

Vera 2017. december 27. 9:04  

Jó pihenést!!! legalább nem neked kellett készülnöd...Jó ajándékok...
Látszik ám a fogyókúrád...

Jucus 2017. december 27. 20:07  

Égbolt kivetítő...mekkora ötlet! Ilyet még nem is hallottam.
Milyen csini vagy abban az ünneplős fehér blúzban és olyan hangulatos nálatok!
Jó pihenést!

Tüzes Beáta 2017. december 29. 17:27  

E. Évi: nem is tudtam, hogy nekem is kell baba! Meglepően nagy örömet okozott.
Vera: fogyókúra látszik kicsit. XL-ről L-es méretre fogytam és ragaszkodom hozzá!

Palkó 2017. december 30. 8:56  

Az a pulyka nagyon étvágygerjesztő!
Én csak egy mellett sütöttem, gesztenyés-aszalt szilvás töltelékkel, azt is két napig ettük... :)