Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 9., kedd

Kész lett és a megrendelt hímzést eladnám...






Hímezni könnyű. Utat mutat a minta. Nagyon féltem viszont a rózsák és a szalagok felöltésénél. Késő este van, de nem tudtam nyugalmat lelni, míg be nem fejezem. Azt hinném annyi szalagom van... és tényleg..., de egyik sem illett a ruhához. Azt tudtam, hogy ütős szín nem lehet, mert elvonja a figyelmet a ruha gyönyörű mintájáról. Ezek mellett döntöttem és most nem azért, mert a rózsaszínt nagyon szeretem. Az üvegcipellő rosszul látszik, evvel nem tudok mit kezdeni. Fehérrel, ezüsttel is kontúroztam.  Elfáradtam.  Kékmérgezést kaptam.

Eladnám. Ma kaptam meg egy gyönyörű képet, ezt:



A mérete: 66x50 cm. Nem tudtam, hogy a kép előre nyomtatott vásznon lesz. 11ct, én ezt nem szeretném megcsinálni.. Mindennel együtt átadnám annak aki kéri beszerzési áron: 8 ezer Ft-ért . Tehát a készletet. Kérem írjon akit érdekel.


Most Alízba fogok kezdeni.

7 megjegyzés:

Holdgyöngy 2018. január 10. 8:46  

Szép lett, ügyes vagy. Hogy értsem, a többi mintát feketén nyomva kapod, s te töltöd meg a papíron lévő minta alapján színekkel. Ezt pedig már színre előre nyomták? Nincs benne számodra kihívás? Elfeledtem, mi a mese címe? Szerintem egyébként jó így a cipő, nem tolakszik, de mégis ott van, jelzésszerűen.

Rita 2018. január 10. 14:29  

Hihetetlen szép lett a kék ruha, cipőstül, mindenestül!
Méltó utódnak tűnik az újabb kislány is.

Ana Paula 2018. január 10. 19:48  

Trabalho maravilhoso!
Feliz 2018!

Kata 2018. január 11. 0:37  

Olyan csodás a kép amit vettél miért nem varrod ki? Van hozzá minden, 14 ct.-re át tudod tenni. Nem sajnálod ?
Az én farkasaim is előnyomott , ugyanilyen. ( és nagyon jól tudom, hogy nem elég a fonal a 3 szálas hímzéshez, vagy csak nagyon ritkán, de ne add fel! Nem túl nagy.
Sajnos jelenleg nem tudom átvenni, bármennyire is sajnálom. :-(

Vera 2018. január 11. 16:59  

Szuper lett ez a ruhaköltemény...Most mi lesz a sorsa? Miként végzi?
Aliz is szépséges lesz...
Meseháznak is mondható... miért nem akarod kihimezni?

Tüzes Beáta 2018. január 13. 17:48  

Azért nem kezdenék az előre nyomtatott képbe, mert nagyon kemény a vászon. Amúgy elteszem, egyszer biztos lesz hozzá kedvem.

Jucus 2018. január 16. 10:35  

Csodás-szépséges lett, nagyon ügyi vagy!
Szép az eladandó képed is, de én bizony nem mernék belefogni!