Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. január 6., szombat

Varázstök és fények



Ez elképesztő! Nem magam dícsérem, hanem a minta tervezőjét. Ötletes és nagyon szép. Kész van a szoknyának az a részlete amin a tök van. A tündér a varázspálcájával ebből varázsol hintót. A tök kocsányait egy szállal alulról rögzítettem minden irányváltásnál, felül csak formára húztam.


Ma leszedtem a karácsonyfámat. Ildikó tavalyi ötlete alapján az izzósort egy üvegvázába tettem. Nagyon jó ötlet! Este:



Megint fények. A fiamnak olyan billentyűzete van, ahol nem a betűközök hanem a betűk világítanak. Pár napja mutatta és azt gondoltam nekem is kell olyan. Segítené az esti pötyögést a blogozásban. Olyan még egy nincs neki, de van ilyen:


Ma próbálom ki először, de  már ki is kapcsoltam a fényét. Inkább hátráltat, mert vakít. Szép és poén, de ha a betűk nem világítanak, akkor nem sokat segít.


Tegnap éjfél előtt kész lettünk a puzzle képpel. Ma fotózás után el is pakoltuk a dobozba. Jé! Megint van étkező asztalom. Az ünnepek elfogadhatóak voltak, de én jobban örülök most már a hétköznapoknak.

11 megjegyzés:

agnesordog 2018. január 6. 19:05  

Nagyon szép, különleges a szoknya, amit varrsz !
A puzzle-t nézve kis nosztalgiám van, nagyon finom kávét ittunk abban a kávézóban , miközben a téren nyüzsögtek a rajzolók, festők körül az emberek . De szívesen lennék ott ismét majd februárban, kiállítás idején !

Tüzes Beáta 2018. január 6. 19:13  

Oh. Élő élményt ad vissza a kép. Ez jó.

Holdgyöngy 2018. január 6. 20:45  

Finom, szép a mintád. Egy világító betűsort én is elfogadnék.Ahogy halad a technika lehet ez sem késik már sokáig.

Tüzes Beáta 2018. január 6. 21:05  

Már létezik, csak 20 ezer ft, most még kihagynám. De jó ötlet.

Kata 2018. január 6. 22:33  

Nagyon szép a szoknyás képed! Igazi érdekesség.
Világítós klaviatúra nem kellene, sajnos a szemem nem bírná. :-( Igaz ötletnek nagyon klassz, nem vitatom.
A puzzle kép csodás!

Palkó 2018. január 7. 13:29  

Hihetetlenül szép ez a szoknya! Tényleg ügyes a tervező - de én a Te türelmedet legalább annyira csodálom! :)
A puzzle szuper lett!
A fényeket én is nagyon szeretem :)

Andulka 2018. január 7. 13:43  

Szépek a részletei a szoknyának.Az izzósor a vázában nagyon jó ötlet!A kirakós is nagyon jó lett!

Vera 2018. január 7. 14:35  

Nagyon szép a szoknya... igazi csipke hatása van... jó a színe...a izzó sor vázában jó ötlet, majd próbálom...
én sem látnám a billentyűzetet és zavarna is...divat ide vagy oda.
Nagyon jó lett a puzzle is, nem mondom már, mert mindig a mi időnk jut eszembe, és beszéltünk már róla...és jó igy felidézni, amikor máshol is látom..Sajnáltam , hogy sem a gyerekem, sem az unoka nem szerette...

Rita 2018. január 7. 20:34  

Hiába, egy hercegnőnek ilyen szoknya jár!

Fáni 2018. január 7. 20:39  

Csodálatos a szoknya,nagyon ügyes vagy, és megint olyan gyorsan haladsz.
Szuper a puzzle képed, nekem nem hiszem, hogy lenne türelmem hozzá, annó a gyerekek az oviban sokkal ügyesebbek voltak nálam :(

Jucus 2018. január 16. 10:37  

De régóta készülök puzzle-zni! :o)
Milyen jó ötlet a vázában az égő!