Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. március 26., hétfő

Countryside Girl, ruha készen


Szemből,


hátulról és részleteiben:





Az első komoly babaruhám. Nincs mese, meg kell venni egy pár szabásmintát és az utasításokat követni. Nagyon sokat tanultam belőle!!!
Tetszik az ötlet, ami az utolsó képen látható, hogy szálakat húztam ki a piros anyagból beszegés helyett. Így csinosabb a végeredmény. A képet azért készítettem, mert mutatni akartam, hogy a szoknyához és annak fodrához kézzel öltögetve húztam az anyagot. Régebben úgy hittem, hogy ez elspórolható és géppel mindent megoldok. Nem így van.

12 megjegyzés:

Orsi 2018. március 26. 19:13  

Mindig csodálom a türelmed. Nézegetem ezt a babaruhát, úgy érzem, soha nem tudnám megcsinálni. Aprólékos, szép kis részletek, mutatós végeredmény. Csak gratulálni tudok!!

Tüzes Beáta 2018. március 26. 19:33  

Köszönöm, ez jól esett. Nehéz volt.

Fáni 2018. március 26. 21:41  

Nagyon szép lett, gratulálok, nagyon ügyes vagy.
Mindig picit irigyen nézem az ilyen varrásaidat, nekem még mindig nincs türelmem a varráshoz, nem tudja magát belopni a szívembe.
Nagyon nehezen szánom rá magam, hogy elővegyem a varrógépet :(

Tüzes Beáta 2018. március 26. 21:43  

Evvel nincs gond, ne ostorozd magad! Olyan mint az autóvezetés: vagy ráérzel, vagy nem.

Vera 2018. március 27. 4:42  

Türelem játék...vagy van vagy nincs!csinos lett!!

Pudding et Biscotte 2018. március 27. 7:15  

I couldn't say which doll is the most beautiful because the two latest dresses are both splendid! I love their style! And you used such beautiful fabrics!
Have a nice Tuesday! Sandrine

Holdgyöngy 2018. március 27. 8:55  

Csinos lett, ügyes vagy, s a lényeg az ember tanul, továbblép. Alkotás!

Csipkeherceg 2018. március 27. 17:06  

Nagyon jól sikerüt :) Gratulálok . Nekem nincs is varrógépen és őszintén szólva nem is hiányzik . Csak így tovább ! :)

agnesordog 2018. március 27. 19:30  

Látom, szaporodik a "hölgy" ruhatára ! Szuper !

Névtelen,  2018. március 28. 11:33  

Nagyon csinos lett Rozi!
Gratulálok, ehhez a csodás ruhácskához, mesésen mutatós!

Lia

Rita 2018. március 28. 20:05  

Csinos és mégis természetes! Nagyon szép lett!