Rendszeres olvasókhttps://kertelgetes.blogspot.com/2024/02/isten-veled-februar.html#comment-form

Munkáim
tuzes.beata@gmail.com

2018. április 15., vasárnap

Marie-Antoinette kész


Nagyon szép lett! A minta tervezője előtt tiszteletem. A lányom egy ékszerdoboz tetejére kérte, remélem találok megfelelő méretet.


Azt hittem egy kék hajú babát rendeltem meg, de csak egy paróka érkezett. Ezt félre néztem, de nem baj.


Először a cicámra tettem viccből, később egy babára próbáltam:


Nagyon jó! Ez a külső érdekes ruhákat kíván, el is indulok nézelődni a neten.


Ma sütöttünk először kint faszénen. Húst és kebabot. Rég ettünk ilyet, jól esett.


Az új süti: foszlós kalács. Verától kaptam a receptet. Először fahéjjal, két nap múlva étkakaóval készítettem el, mert ez mindenkinek ízlett.

7 megjegyzés:

Pudding et Biscotte 2018. április 15. 20:25  

The embroidery is very elegant and will be perfect on a jewel case, it evokes a dainty cameo. The cat has got a punk and rock look with blue hair, very trendy!!! The cooking looks very appetizing and the top of the cake is a success! It must taste very good, both with cinnamon or cocoa! Have a nice evening!

Tüzes Beáta 2018. április 15. 20:47  

Thank you. Good evening for you, too.

Tüzes Beáta 2018. április 15. 21:11  

Nem manga, hanem anime és feladtam. Túl bonyolult a szerepkör. Egyszerűen csak valami illőt készítek. Olyan japánosat.

Holdgyöngy 2018. április 15. 21:24  

Ügyeseket készítettél. Jó a lányodnak, csak rendel. Viszont a kis ékszertartó díszed jól mutat. Kíváncsian várom a gombhoz, vagyis a parókához a ruhát.

Rita 2018. április 15. 21:27  

Szuper ez a hölgy!
Kék haj, vajon mit varrsz hozzá?
Tegnap mi is kint sütögettünk végre!

Fáni 2018. április 17. 16:01  

Nagyon szép a hímzés, olyan finom, légies.
Biztosan gyönyörű lesz az ékszerdoboz, maga is egy kis ékszer :)

Névtelen,  2018. április 18. 10:20  

Ez a hímzés gyönyörű, nagyon elegáns, nőies.

A babának jól áll a kék haj. Igazán extrém ruhát kíván.

Lia